Kwaliteitsonderzoek

Of gebruik ons contactformulier

Hoe waardeert u het verloop van het traject dat in uw zaak/zaken nodig was, over het algemeen?

Kunt u kort aangeven wat er naar uw mening goed gaat en wat er eventueel beter kan?

Hoe verloopt de communicatie met ons kantoor?

Waardoor komt dat?

Worden afspraken nagekomen?

In het geval er in uw dossier(s) sprake is/was van onverwachte gebeurtenissen, hoe werd daar dan mee omgegaan?

In het geval er naar uw mening iets niet goed gegaan is, wat is er dan de volgende keer nodig om het beter te doen?

Voldoen de behaalde resultaten aan de verwachtingen die u op grond van door ons verstrekte informatie mocht hebben?

Wordt de verwachte kwaliteit geleverd?

Bent u ‘over-all’ tevreden?

Met welk cijfer zou u onze dienstverlening willen waarderen?

Op welke punten vindt u dat wij in de toekomst onze aandacht zouden moeten richten?

Zou u ons kantoor aan een relatie aan willen raden?

LET OP! Op dit moment hanteren wij vanwege de aanhoudende hitte aangepaste werktijden. Wij zijn daardoor dagelijks telefonisch bereikbaar van 09.00 tot 15.00 uur!